98405
Książka
W koszyku
(Biblioteka Integracji Sensorycznej)
Niniejsza książka przedstawia teorię neurologiczno-behawioralną. Teoria ta nie jest faktem, tylko zbiorem wytycznych do działania. W tym przypadku działanie oznacza terapię integracji sensorycznej pomagającą dzieciom z zaburzeniami uczenia się. Może być ona realizowana przez pedagogów, psychologów lub inne osoby zajmujące się zawodowo ochroną zdrowia. Omawianą tu teorię potwierdzają dane wybrane i zinterpretowane w taki sposób, żeby można było dzięki nim postawić hipotezy na temat tego, co się dzieje na płaszczyźnie neurologiczno-behawioralnej. Wybór i interpretacja danych uzyskanych w trakcie podstawowych badań mózgu miały na celu powiązanie ich z obserwacjami zachowania dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej. Waga tych danych nie zawsze jest oczywista. W związku z tym czytelnik musi polegać na własnej umiejętności ich interpretacji, umieć wyjść poza suche fakty i nadać im znaczenie. Im więcej sam wie, studiując tę publikację, tym bardziej z niej skorzysta.
Status dostępności:
Brzeziny Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39707 (1 egz.)
Łowicz Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36083 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Sensory integration and learning disorders, 1972.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 355-376. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej