98390
Książka
W koszyku
(Kocham Czytać ; z.15)
Ze wstępu Autorki: „W wyrazach takich jak ćma i ciastko czy dźwig i dziadzio podawanie reguł zapisu nie spełnia swojej funkcji, bowiem dzieci powinny uczyć się czytać na drodze naturalnych połączeń słuchowych i wzrokowych. Chodzi bowiem o to, by dziecko nie przywoływało reguły podczas czytania i pisania, ale wykonywało te czynności automatycznie. Wówczas możliwe będzie odczytywanie sensu, czyli czytanie ze zrozumieniem. Czytając dziecku sylaby, należy zwiększyć natężenie głosu podczas realizacji spółgłosek tak, aby dziecko zwróciło uwagę na jednakowe brzmienie głosek”.
Status dostępności:
Skierniewice Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77431 (1 egz.)
Brzeziny Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39504 (1 egz.)
Łowicz Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35779 (1 egz.)
Rawa Maz. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30438 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Opis według okładki
Na okładce: Nauka czytania symultaniczno sekwencyjna
Uwaga dotycząca finansowania
Zrealizowano ze środków finansowych Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej