98663
No cover
Book
In basket
Celem głównym niniejszej pracy było wyjaśnienie używanego pojęcia umiejętności informacyjne, którego rozumienie opierało się bardziej na intuicji niż świadomości definicyjnej tego terminu. Cel diagnostyczny pracy stanowiła próba określenia poziomu umiejętności informacyjnych tworzących kompetencję informacyjną absolwentów gimnazjum w wyniku realizacji celów i treści nauczania informatyki (technologii informacyjnej) zawartych w podstawie programowej dla gimnazjum. Cel poznawczy pracy to zbadanie aktualności celów i treści nauczania informatyki (technologii informacyjnej) zawartych w „starej” podstawie programowej dla gimnazjum w porównaniu do faktycznych umiejętności informacyjnych absolwentów gimnazjum.
Availability:
Skierniewice Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 76873 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again